План роботи закладу на 2023-2024 н. р.

  

                                                   

                                                           ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                    Директор ЗДО «Пролісок»
                                                    с. Ладижинські Хутори
                                                    _____Людмила СКЛЯРУК
                          

 



                                                                                                                          

 

 

План роботи  
    закладу дошкільної освіти «Пролісок»     
с. Лад.-Хутори
Гайсинської міської ради
 на 2023-2024 н. р.

 

                                                     СХВАЛЕНО

                                                    Загальними зборами   
                                                    трудового колективу
                                                    протокол №1 від 30.08.2023 р.

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 1.   АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДО ЗА НАВЧАЛЬНИЙ РІК З ВИЗНАЧЕННЯМ РІЧНИХ ЗАВДАНЬ НА МАЙБУТНІЙ ПЕРІОД

       Заклад дошкільної освіти   «Пролісок» - заклад загального типу.

       Юридична адреса:  вул. 1  Травня  20,  село  Лад.-Хутори,  Гайсинського  району, Вінницької області, Код ЄДРПОУ 38442222.
У 2022-2023 навчальному році заклад відвідували 14 дітей віком від 3-х до
6-ти років,  режим роботи  закладу: 9 годин при 5-ти денному робочому тижні.  
                 
        За штатним розписом у дошкільному закладі працює 5 осіб.  З них 2 педагоги, 3 особи обслуговуючого персоналу. У складі педагогічного колективу: директор  Склярук Людмила Василівна – стаж роботи 27 років, освіта середня спеціальна; вихователь Грабовенко Галина Павлівна –стаж роботи 18 років, освіта середня спеціальна.
 

      Заклад дошкільної освіти — навчальний заклад, що забезпечує реалізацію права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту.

       Дошкільний заклад здійснює освітню діяльність відповідно до Статуту, колективному договору, річному плану роботи, освітньої програми закладу та стратегії розвитку закладу на 5 років.

       Важливим завданням дошкільної освіти є консолідація зусиль влади, закладів освіти, громадськості з метою забезпечення необхідних умов для розвитку, освіти, повноцінної соціалізації дітей і створення безпечного освітнього середовища. Постійний діалог між практиками, науковцями, засновниками ЗДО, представниками громад, державних органів дають змогу оцінити та визначити необхідні заходи в організації діяльності закладів у воєнний час та такі заходи, які будуть спрямовані на відродження дошкільної освіти у повоєнний період.

       Заклад дошкільної освіти:

•        задовольняє потреби громадян відповідної території в здобутті дошкільної освіти;

•        забезпечує відповідність рівня дошкільної освіти вимогам Базового компонента дошкільної освіти;

•        створює безпечні та нешкідливі умови розвитку, виховання та навчання дітей, режим роботи, умови для фізичного розвитку та зміцнення здоров'я відповідно до санітарно-гігієнічних вимог та забезпечує їх дотримання;

•        формує у дітей гігієнічні навички та основи здорового способу життя, норми безпечної поведінки;

•        сприяє збереженню та зміцненню здоров'я, розумовому, психологічному і фізичному розвитку дітей;

•        здійснює соціально-педагогічний патронат, взаємодію з сім'єю;

•        є осередком поширення серед батьків психолого-педагогічних та фізіологічних знань про дітей дошкільного віку; додержується фінансової дисципліни, зберігає матеріально-технічну базу;

•        здійснює інші повноваження відповідно до статуту дошкільного навчального закладу.

      Означені завдання мають реалізовуватися на різних рівнях.

       На державному рівні цей процес забезпечується своєчасним та миттєвим законотворчим реагуванням на освітні виклики, що постають в умовах воєнного стану. Зокрема, 20 березня 2022 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану». Він створює умови для відновлення якісного та безпечного освітнього процесу в умовах воєнного стану. Державні гарантії педагогічним і науково-педагогічним працівникам визначає нова стаття 57-1 Закону України «Про освіту».

        Нормативно-правове забезпечення

https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/suchasne-doshkillya-pid-krilami-zahistu/pedagogam-zakladiv-doshkilnoyi-osviti/normativo-pravovi-akti

       Закон України:

•        Про освіту

•        Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану

•        Про правовий режим воєнного стану (стаття 15 п. 44)

•        Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану

        Листи МОН:

•        Про методичні рекомендації

•        Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні

•        Щодо особливостей застосування норм трудового законодавства, дистанційної форми роботи під час дії правового режиму воєнного стану

•        Про практику застосування трудового законодавства у галузі освіти і науки під час дії правового режиму воєнного стану

•        Щодо відпусток без збереження заробітної плати у зв'язку із введенням в Україні правового режиму воєнного стану

•        Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні

•        Про зарахування до закладів дошкільної освіти дітей із числа внутрішньо переміщених осіб

•        Про оплату праці працівників закладів освіти під час призупинення навчання

•        Щодо комунікації з дітьми дошкільного віку з родин учасників ООС/АТО, внутрішньо переміщених осіб та організації взаємодії з їхніми батьками.

      Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: створення належних умов для отримання дітьми дошкільної освіти, забезпечення дієвості особистісно орієнтованої освітньої системи та реалізація принципів демократизації, гуманізації та індивідуалізації, інтегративності педагогічного процесу в дошкільному навчальному закладі.        

Річний план 2022-2023 н.р. передбачав вирішення колективом таких завдань:

       1)      Продовжувати формувати у дітей мовленнєву та пізнавальну компетентність дошкільників за допомогою мнемотехніки.

2)    Формувати соціально-громадянську компетентність дошкільників в різних видах діяльності.  

Вимушена дистанційна форма навчання стала викликом для всіх учасників освітнього процесу: вихователів, дітей та батьків. Для того, щоб організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, було скоординовано  роботу у зручному для всіх форматі. Для ефективної комунікації педагоги використовували батьківські чати у меседжах Viber. Домовилися з батьками про конструктивний зворотній зв’язок, для уникнення непорозумінь — пояснили алгоритм дій  та дізналися, з яких напрямів освітньої діяльності батьки потребують інформаційної допомоги.

Онлайн-зустрічі  з дітьми старшого дошкільного віку та вихованцями групи середнього дошкільного віку проводилися 2 рази на тиждень. Для тих, хто не міг приєднатися до онлайн-зустрічей, вихователь надавала очне консультування. Дошкільнята мали змогу поспілкуватися з вихователем, однолітками, а  педагоги – зацікавити вихованців роботою в дистанційному синхронному форматі, перевірити засвоєння матеріалу. Щотижня батьки отримували пізнавальну інформацію згідно плану: самостійно створені відеоролики з ранковою гімнастикою, ранковими зустрічами, тематичними заняттями; посиланнями на інтерактивні, дидактичні ігри, повчальні мультфільми, театралізовані вистави, веселі руханки, музичні паузи тощо. Використовували максимум навчальних прийомів і методів для того, щоб заняття були цікаві і доступні для сприйняття дітьми в онлайн-режимі. 

Методична робота   упродовж року була побудована на принципах доступності, рівності умов  для педагогічного працівника, безперервності професійного вдосконалення. Структура роботи сприяла реалізації поставлених завдань; підвищення рівня професійної майстерності кожного педагога.
       Всі форми методичної роботи планувались з урахуванням загальної та професійної компетентності педагогів та безпекової ситуації.
       З метою підвищення професійних компетентно фахових знань   здійснювалось індивідуальне консультування, надавались посилання на освітянські сайти, пропонувались завдання для самостійного опрацювання новинок педагогічної літератури та педагогічної періодики.

       Дієвою формою підвищення наукового, фахового та методичного рівня педагогів є, було і залишається методичне об’єднання. Педагоги нашого закладу приймали активну участь у даних заходах, під час яких ділилися досвідом, отримували нові знання.   В травні 2023 року керівник закладу була учасником обласного освітянського віче на тему «Оновлення змісту дошкільної освіти шляхом забезпечення якості та доступності».  

        Упродовж      року    вихователь    працювала  над  самоосвітою  з теми: «Використання прийомів і методів мнемотехніки для розвитку мовлення і мислення дитини». З цього питання   поповнено  теоретичний  та  практичний матеріал. Виготовлено мнемотаблиці з різних тем, ілюстраційний  та  роздатковий  матеріал.

     Важливою  функцією  управління  закладом дошкільної освіти  є внутрішній система оцінювання якості діяльності освітнього процесу.  В річному плані закладу  розроблено комплексну систему контролю. Для здійснення відповідного контролю складено перспективний  план  проведення  різних видів контролю. Здійснення  контролю відбувається   у  вигляді  вивчення  документації,  перегляду  різних форм  освітньої роботи,  анкетування,  проведення  співбесід  з педагогами  тощо.  Напрями  контролю  відображені  у  річному  плані роботи закладу.  

Вивчення стану життєдіяльності дітей традиційно проводилось у вигляді контролю за освітньо-виховною роботою,  який передбачає одну   тематичну перевірку.

   Оперативний контроль передбачав перевірку стану роботи з охорони життя та здоров’я дітей, використання можливостей казки з позицій патріотичного виховання дошкільників, рівень сформованості
зображувальної діяльності дітей,
використання методів та прийомів у формуванні екологічної культури дошкільника, аналіз керівництва за конструктивно-будівельною грою, організацію харчування.  

22.02.2023 року працівниками управління Державної служби якості освіти у Вінницькій області було здійснено  аналіз діяльності  закладу дошкільної освіти «Пролісок» в частині ведення обліку дітей дошкільного віку. По завершенню аналізу діяльності були надані Висновки та Рекомендації задля покращення ведення обліку дітей дошкільного віку.

  

  Відповідно до річного плану роботи ЗДО протягом року проводилась ретельна робота з охорони життя та здоров’я дітей, та запобігання дитячого травматизму. У  будівлі  закладу  розміщені  плани-схеми  евакуації  учасників  освітнього процесу,  затверджені  керівником закладу. В  полі  зору  керівника  та працівників  знаходяться  питання дотримання  безпечних  умов  перебування  дітей  в  ЗДО, профілактика  дитячого  травматизму. Питання  безпеки  життєдіяльності  вихованців обговорюються  на  батьківських  зборах, виробничих нарадах. Щороку проходять тижні  безпеки дитини та безпеки  дорожнього  руху, охорони праці, Місячник з цивільного захисту, День цивільного захисту. Також проводиться профілактична  робота  щодо  пожежної  безпеки  та  дорожньо-транспортного травматизму.

   Вихователь сприяє формуванню, збереженню та укріпленню психічного та соціального здоров’я дітей, вчить дітей жити у злагоді з довкіллям та з самим собою, оптимістично ставитися до життя, навчає культурі поведінки, закладає основи соціальної компетентності дитини, сприяє вихованню свідомого та відповідального ставлення до життя та власного здоров’я, стимулює  потяг до здорового способу життя.

     

Впроваджується система аналізу небезпечних чинників та критичних точок контролю (НАССР).  Розроблено паспорт харчоблоку закладу освіти, згідно якого поетапно здійснюється покращення його санітарно-технічного стану. Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей.  Робота з організації харчування дітей  ЗДО здійснюється згідно Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 (зі змінами), Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом МОН України від 17.04.2006 р. №298/227.

      Проте в зв’язку з організацією дистанційної роботи в закладі організація харчування дітей не здійснювалась.  

 Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, змісту Базового компонента дошкільної освіти в Україні, одним з головних завдань, що стоїть перед закладом, вважається взаємодія з сім'єю. Протягом року педагогічний колектив ЗДО працював над питанням модернізації підходів у роботі з родинами та розвитку партнерських відносин між закладом та сім'єю.

Вихователь   закладу постійно поновлювала інформації в батьківських он-лайн групах, залучала батьків до організації освітньо-виховного процесу.  

       Заклад дошкільної освіти є комунальним закладом, тож матеріальне та фінансове забезпечення здійснюється за рахунок місцевого бюджету. Завдання ЗДО полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Тому приміщення та територія ЗДО оснащені необхідним обладнанням, інвентарем, які перебувають в належному стані, постійно поповнюються, оновлюються і ремонтуються завдяки бюджетним та позабюджетним коштам.

Крім цього, колектив закладу ретельно готує  внутрішні  приміщення, ігровий майданчик для прийому вихованців в новому навчальному році.  

Мікроклімат в колективі можна визнати як гарний. Всі працівники почуваються комфортно. Створено всі умови для здійснення освітньої роботи, відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Творча атмосфера у колективі відповідна.

Таким чином підводячи підсумки минулого навчального року, можна стверджувати, що  вся  робота  в ЗДО  велась  на належному         рівні: систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових особливостей дітей та відповідно до вимог нормативних документів.    

         Основними питаннями, що треба вирішувати у наступному навчальному році є:

ü створення безпечних умов для всебічного розвитку дошкільника;

ü сприяння тому, щоб дитина отримувала доступний віку обсяг інформації та практично засвоювала важливі уміння та навички;

ü удосконалення роботи з сім’єю щодо підвищення психолого-педагогічної культури батьків, формування позитивного емоційного ставлення та поваги до вихователів і дітей шляхом урізноманітнення форм спільної роботи з батьками.

     Продовжуючи роботу щодо підвищення  результативності освітнього процесу з метою ефективності впливу роботи закладу дошкільної освіти на розвиток особистості дитини  колектив закладу спрямовує свою діяльність у наступному навчальному році на вирішення проблеми: «Формування соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку»

         Задля якісного розв’язання проблеми визначено такі основні  

 

ЗАВДАННЯ НА 2023/2024  НАВЧАЛЬНИЙ РІК

1.Продовжувати формувати соціально-громадянську компетентність дошкільників в різних видах діяльності.

2. Організація та підтримка безпечного освітнього процесу.


 

 

Розділ 2. Діяльність структур колегіального управління

2.1. Підвищення професійної компетентності працівників

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відпо-відальний

Прим.

1.

Опрацювати документи, матеріали законодавства України про освіту, новинки науково-методичної літератури, поради, пам’ятки під час карантину

щомісяця

 

директор

 

 

2.

Провести співбесіди з вихователем  з питань особливостей педагогічно-методичних вимог до роботи з дітьми кожної вікової категорії. Врахування умов дистанційної роботи в роботі з дітьми.

 

вересень

 

директор

 

3.

Набувати нових знань, удосконалювати свої професійні знання та уміння                  

систематично

 педагоги

 

 

4.

Визначити зміст самоосвіти вихователю самостійно, відповідно до його професійних потреб, інтересів, планів. Забезпечити організаційний і методичний супровід самоосвіти вихователя            

постійно

вихователь

 

5.

Проводити оперативні наради, педгодини, спрямовані на визначення системи педагогічних впливів, що забезпечують підвищення якості освітнього процесу.        

постійно

директор

 

6.

Удосконалювати навички роботи з ІКТ та активно впроваджувати  їх в освітній процес                

постійно

педагоги

 


Консультації для вихователя

№ п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відпо-відальний

Прим

1.

 

Співпраця з родиною – запорука успіху у вихованні дітей-дошкільнят

вересень

 

директор

 

2.

Безпека під час війни

жовтень

директор

 

3.

Як розповісти дитині про війну

листопад

директор

 

4.

Національно – патріотичне виховання дошкільнят

грудень

директор

 

5.

Соціально-громадянська компетентність дошкільників

січень

 

директор

 

6.

Вплив художнього слова на розвиток дитини

лютий

директор

 

 

7.

 

 

Ігрова діяльність – значення для життя та розвитку дитини дошкільного віку

 

березень

 

 

директор

 

8.

 

 

Система роботи по формуванню національної свідомості патріотизму дітей дошкільного віку

 

квітень

 

 

директор

 

9.

Готуємось до літнього оздоровчого періоду: що робить вихователь

 

травень

 

директор

 

 

  Відкриті покази

№ п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим.

1

Заняття для дітей старшого дошкільного віку «Наша мова барвінкова». 

 листопад

вих.

 

2

Інтегроване заняття  «Дорога до життя».

лютий

вих.

 

 

 Самоосвіта

№ п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов

Прим

 1.

 

Вивчати нормативні документи з питань навчання та виховання на нарадах при директорі.

Упродовж року

 

 

Вих..

 

2.

 

Вивчати зміст, методичні рекомендації, наукові коментарі  та практичні матеріали для роботи з питань освіти сталого розвитку для дошкільників.

Упродовж року

 

 

Вих..

 

 

 

 

 

3.

 

Використання прийомів і методів мнемотехніки для розвитку мовлення і мислення дитини

Упродовж року

 

Вих..

 

4.

 

 

 

 

Систематично опрацьовувати нову методичну та періодичну літературу з метою використання нових ідей, інноваційних технологій виховання та навчання, педагогічної спадщини у практичній діяльності.

Упродовж року

 


 

Вих..


 

 

 

5.

 

 

Поглиблено працювати та накопичувати, систематизувати теоретичний та практичний матеріал з обраної методичної теми (проблеми)

Упродовж року

 

 

 

Вих..

 


 
Педагогічні  години

№ п/п

Зміст роботи

Термін  вик.

Відпов.

Прим.

1

 Опрацювати Листи МОН:

•        Про методичні рекомендації;

•        Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні;

•        Щодо особливостей застосування норм трудового законодавства, дистанційної форми роботи під час дії правового режиму воєнного стану;

•        Про практику застосування трудового законодавства у галузі освіти і науки під час дії правового режиму воєнного стан.

 

31.08.23

 

дир.

 

 

2

Формування соціально-громадянської компетентності дошкільників в різних видах діяльності (Д.в. №4 2021р)

 21.09.23

дир.

 

3

Читання і письмо в дошкільному дитинстві: навчати чи ні?

 27.02.24

дир.

 

4

1. Актуальність упровадження технології «Мнемотехніка» у сучасну дошкільну освіту»

2. Ділова гра  для  педагогів «Як я вмію користуватися прийомами мнемотехніки»

 20.04.24

дир.

 

 

 

 

 

 

Розділ  3.  Робота методичного кабінету.

№ п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Від

пов.

Прим

1

Поновити папку нормативно-правових  документів МОН щодо діяльності ЗДО.

Упродовж року

 дир.

вих.

 

2

Поповнити методичний фонд :

-     наочно – дидактичними посібниками тематичного напрямку;

-  новими розвивальними іграшками;

-  атрибутами;

-  аудіовізуальними  засобами.

 Упродовж року

 

дир.
вих.

 

3

 Підготувати методичні рекомендації:

- Лідерство – риса активних, або як плекати лідерів змалку.
- Дітям про війну.

- «Педагогіка ніжності».

- До першого класу – без стресу.

Упродовж року   

 дир.
вих.

 

4

Розробка методичних рекомендацій з питань наступності  в освітньому  процесі.

 Березень

дир..

 

5

Поповнити методичні матеріали за темами:

«Мнемотехніка в дошкільній освіті», «Народні ігри – засіб національно-патріотичного виховання»,

«Соціально-громадянська компетентність».

Упродовж року

 дир.

 

 

6

Поповнити матеріали по організації роботи з батьками з питань дистанційного навчання.

Упродовж року

вих.

 

7

Розробити пам'ятку для батьків «Трудові обов'язки дитини вдома», «Особливості у вихованні дівчаток та хлопчиків».  

Упродовж року

вих.

 

8

Продовжити роботу консультативного пункту (за запитами)

Що
місячно

дир.

 

9

Поповнювати сценарії  свят, розваг.

Упродовж року

вих.

 

10

Організувати виставки:

Ø «Дари осені»

Ø «Дякую тобі Герою»

Ø «Новорічні дива»

Ø «Великодній кошик»

Ø «Дитячі мрії» 

  

03.10.23

14.10.23

28.12.23

01.04.24

07.05.24

вих.

 


Розділ  4. Організаційно - педагогічна робота.

Робота з батьками
 Батьківські збори.

№ п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим.

1

1.Про організацію освітнього процесу в 2023-2024 н.р.:

- робота закладу в умовах воєнного стану;   - спільна робота закладу дошкільної освіти та родин щодо вирішення адміністративно-господарських  та освітніх завдань.

01.09.23

 дир.

 

  2

Готовність дітей до шкільного життя. Підсумки спільної діяльності дошкільного закладу та родин. Вирішення проблем та завдань на наступний навчальний рік.

28.05.24

вих.

 

 

 Консультації для батьків.

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим.

1

Безпека мого життя

 вересень

Вих.

 

2

Виховання громадянина починається з сім’ї

 жовтень

Вих.

 

3

Гаджети в житті дитини за і проти

 листопад

Вих.

 

4

Розвиток творчих здібностей у дітей дошкільного віку

 грудень

Вих.

 

5

Вікові норми розвитку мовлення дошкільників

 січень

Вих.

 

6

Досліди в домашніх умовах

 лютий

Вих.

 

7

Як не втратити рідне

 березень

Вих.

 

8

Погані слова у благополучній родині

 квітень

 Вих.

 

9

Успішна підготовка дитини до школи

 травень

Вих.

 

10

Консультації  за запитом батьків

упродовж року

Вих.

 

 

Загальні заходи для дітей.

№ п/п

Зміст роботи

Термін 
   вик.

Відпов.

Прим.

1

Розвага до дня довкілля «Ми малята дошкільнята»

 26.09.23

Вих.

 

2

Музична розвага «Осінні барви»

 24.10.23

Вих.

 

3

Розповідь казки «В гостях у казки»

 18.11.23

Вих.

 

4

Квест-гра  «Святий Миколай до нас завітай»

 06.12.23

Вих.

 

5

Новорічне свято «Новий рік святкуємо - радість всім даруємо»»

 28.12.23

Вих.

 

6

 Кольоровий тиждень

22.01.-26.01.24

Вих.

 

7

Розвага «День мильних кульок»

21.02.24

Вих.

 

8

Ляльковий театр

Щомісячно

Вих.

 

9

День ввічливості

22.03.24

Вих.

 

10

Розвага «Ми маленькі пішоходи»

30.04.24  

Вих.

 

11

 Флешмоб «Вишиванку одягаю»

12.05.24

Вих.

 

 

Співпраця зі школою.

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим

1

Обговорити та затвердити план наступності співпраці ЗДО та школи.

До 05.09.

2023

Дир.

 

2

Організувати знайомство з програмами навчання дітей у старших групах  ЗДО  та у першому класі школи

Упродовж

року

Дир.

 

3

Взаємовідвідування з метою ознайомлення з розвивальним середовищем обох ланок освіти (екскурсія, презентації)

Упродовж року

Дир.

 

4

Взаємне відвідування заходів з наступним обговоренням: різні види та форми організованої діяльності старших дошкільників та уроків у І класі

Упродовж року

(не менше, ніж тричі за рік)

Вих.

Вч.

 

5

Ознайомити вихованців із правилами поведінки школярів та їхніми обов’язками.

Упродовж року

Вих.

Вч.

 

6

Спільне проведення заходів з участю учасників педагогічного процесу обох ланок освіти: днів відкритих дверей в школі та дошкільному закладі; відвідування свят у школі (День знань, Свято букваря, останнього дзвоника); участь учителів у заняттях з дітьми старшого дошкільного віку; організація спільних концертів, спортивних змагань; ремонт і виго­товлення іграшок дітьми тощо

Упродовж року

Вих.

Вч.

 

7

Ознайомлення з інноваційними  технологіями, методиками  навчання, виховання та розвитку  в обох ланках освіти

Жовтень

Вих.

Вч.

 

 

Розділ 5. Адміністративно-господарча робота.

Створення розвивального  життєвого простору дитини.

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відп.

Прим.

1

Скласти та затвердити графіки роботи працівників закладу дошкільної освіти

   Постійно

Дир.

 

2

Підготувати дошкільний заклад  до роботи в осінньо-зимовий період.

До

01.10.23

Дир.

 

3

Проводити інструктажі з техніки безпеки з працівниками ЗДО.  

Систем.

Дир.

 

4

Контролювати виконання службових обов’язків працівниками  ЗДО.

Постійно

Дир.

 

5

Систематично здійснювати контроль за станом ігрового обладнання, дитячих меблів,санітарно-технічного обладнання,
енергетичного та технологічного обладнання.

Упродовж року

Дир.

 

 6

Своєчасно проводити інвентаризацію та списання інвентарю, обладнання та матеріалів.

Упродовж року

Дир.

 

7

Контроль за своєчасним поданням показників електроенергії.

Постійно

Дир.

 

8

Здійснювати аналіз захворюваності.

Що місяця

Дир.

 

9

Своєчасно здійснювати замовлення на продукти. Контролювати їх якість.

Постійно

Дир.

 

10

Завершити облаштування  огорожі навколо території закладу.

До
31.09.2023

Дир.

 

11

Здійснювати контроль за харчуванням дітей.   

 Постійно

Дир.

 

12

Декоративне оформлення клумби.

Квітень

Дир.

 

13

Контроль:
- за якістю відвідування вихованцями ЗДО;

-
за своєчасністю сплати батьками за харчування.

  Що
квартально

Дир.

 

14

Завершити облаштування укриття.

До 01.10.2023

Дир.

 

15

Провести ремонтні роботи (за потребою).

До
31.07.2024

Дир.

 

                                    

                                      Загальні збори колективу.

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим.

1

Затвердження, обговорення та схвалення річного плану.

30.08.
2023

Дир.

 

2

Звіт керівника дошкільного закладу з питань статутної діяльності та оцінювання його професійно-педагогічної діяльності у 2023-2024  н.р.

01.06.

2024

Дир.

 

 

Виробничі наради.

п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

Прим.

1

1.Готовність ЗДО до нового навчального року, обладнання різновікової групи.

2. Дотримання правил безпеки в освітньому процесі та в побуті

3.Підготовка до осінньо-зимового періоду, та до опалювального періоду.

4.Дотримання працівниками виконавчої дисципліни.

05.09.

2023

Дир.

 

2

1.Стан фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми.                                                           2.Стан  роботи з профілактики дитячого травматизму, охорони життя та здоров’я дітей.
3. Дотримання режимів прогулянок та провітрювання.

26.01.

2024

   Дир.

 

3

1.Виконання річного плану роботи закладу за навчальний рік та оздоровчий період.
2.
Про підготовку пристосованого укриття до нового навчального 2023-2024 н. р. 3.Взаємодія ЗДО  із школою, сім’єю та громадськістю.

28.05.

2024

   Дир.

 

  


Розділ 6.  Внутрішня система
оцінювання якості освітньої діяльності

 

Вивчення стану організації освітнього процесу

пп

Основні напрямки вивчення роботи

Форма контро лю

Форма відобр.

Терм. вик.

Відп.

1

Готовність закладу до нового 

навчального року.

Підсум.

Вироб. нар. Наказ

03.09.

2023

Дир.

2

Загальний стан роботи з охорони життя та здоров’я дітей

Опер.

Картка аналізу

17.10.

2023

Дир.

3

Підготовка вихователя до робочого дня

Опер.

Картка аналізу

14.11.

2023

Дир.

4

Використання можливостей казки з позицій патріотичного виховання дошкільників

Опер.

Картка аналізу

20.12.

2023

Дир.

5

Рівень сформованості
зображувальної діяльності дітей

 Опер.

Картка аналізу

19.01.

2024

Дир.

6

Організація харчування

Опер.

Картка аналізу

14.02.

2024

Дир.

7

Використання методів та прийомів у формуванні екологічної культури дошкільника.  

Опер.

Картка аналізу

23.02.

2024

Дир.

8

Стан роботи з формування у  дошкільників соціально-громадянської компетентності.

Темат.

Довідка до
наказу

18.-22.03.

2024

Дир.

9

Загальний стан роботи з охорони життя та здоров’я дітей.

Опер.

Картка аналізу

17.04.
2024

Дир.

10

Аналіз керівництва за конструктивно-будівельною грою грою.

Опер

Картка аналізу

28.04.

2024

Дир.

11

Стан готовності дітей старшого дошкільного віку до шкільного життя.

 

Підсум.

Довідка до наказу

22.-26.05.

2024

Дир.

 

 
Вивчення питань функціонування

Назва блоку

Тема (зміст) діяльності

Термін

Відпов.

Безпека життєдіяльності охорона праці, охорона дитинства

Стан роботи щодо дотримання працівниками закладу вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці, інструкцій з охорони праці

Що

квартально

Дир.

Контроль за безпекою навчального обладнання, приладів, навчально-наочних посібників тощо, які використовуються під час освітнього процесу відповідно до чинних типових переліків і норм

Щомісячно

Дир.

Стан роботи щодо попередження нещасних випадків з працівниками та дiтьми.

Щомісячно

Дир.

Стан загального тexнiчного огляду будинку і споруд закладу дошкільної освіти

Що

квартально

Дир.

Стан спортивного та музичного обладнання та проведення занять  

Що

квартально

Дир.

Виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькування) в закладі освіти, виявлення проблем у сфері запобігання та протидії булінгу (цькування), вжиття заходів для їх вирішення

Що

квартально

Дир.

Стан малих форм на дитяому майданчику, спортивного обладнання.

Що

квартально

Дир.

Стан готовності сил і засобів евакуації вихованців закладу, педагогічного складу та обслуговуючого персоналу із зон надзвичайних ситуацій у безпечні райони.

10.2022-05.2023

Дир.

Стан організації роботи з цивільного захисту в закладі

12.2022

Дир.

Стан проведення моніторингу щодо якості організації освітнього процесу з дітьми, а саме: визначенням необхідних умов, засобів, форм і методів з основ безпеки життєдіяльності

05.2023

Дир.

Стан пожежної безпеки навчальних, підсобних та інших приміщень

 

Що

місячно

Дир.

Стан евакуаційних шляхів та системи оповіщення на випадок надзвичайних ситуацій

Що

квартально

Дир.

Стан вентиляційних каналів на харчоблоці ЗДО.

Що

квартально

Дир.

Організація харчування

Вивчення санітарно-гігієнічного стану харчоблоку та організації харчування в закладі

Що

місячно

Дир.

Стан транспортування продуктів харчування, умови і терміни придатності, відповідність сертифікатам якості продуктів

Що

місячно

Дир.

Контроль за технологією приготування страв, їхній вихід, наявність відібраних добових проб кожної страви

Що

місячно

Дир.

Стан роботи щодо дотримання належних умов повноцінного збалансованого харчування дітей

Що

місячно

Дир.

Відповідність режиму харчування та умов прийому їжі віковим та гігієнічним вимогам

Що

місячно

Дир.

кухар

Стан роботи щодо виховання культурно-гігієнічних навичок у вихованців під час приймання їжі

Що

місячно

Дир.

Вих..

Забезпечення оптимального питного режиму дітей

Що

місячно

Дир.

Вих..

Медичне обслуговування

Стан дотримання маркування дитячих меблів відповідно до антропометричних вимірювань дітей

Що

місячно

Дир.

Вих..

Стан   захворювання  дітей

Що

місячно

Дир.

Організація рухового режиму дітей та загартування

Що

квартально

Дир.

Вих..

Стан роботи щодо ефективності виконання заходів з фізкультурно-оздоровчої роботи

Що

квартально

Дир.

Вих.

Виконання медико-профілактичних заходів

Що

квартально

Дир.


Додатки.

 

1.     План-циклограма контролю організації роботи з безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в ЗДО

Дні тижня

Зміст контролю

Періодичність контролю

Відповідальний

 

Понеділок

Безпечність організації предметно - ігрового середовища на ігрових та спортивному майданчиках

Щотижня

Дир.

Вих.

Технічний стан будівлі, меблів, обладнання

Щотижня

Дир.

Відповідність меблів зросту дітей, дотримання санітарних вимог

Раз

на квартал

Дир.

Вих.

Санітарно-гігієнічний стан ЗДО

Щотижня

Дир.

Проведення інструктажів на робочому  місці з ОБЖД

Раз на квартал

Дир.

 

Вівторок

Безпечність організації предметно - ігрового середовища у групових кімнатах.

Щотижня

Вих.

Дотримання температурного режиму  в групових кімнатах. Відповідність одягу дітей температурі повітря.

Щотижня

Дир.

Організація харчування

Щотижня

Дир.

Дотримання працівниками правил охорони праці  та безпеки життєдіяльності  під час освітнього процесу

Щотижня

Дир.

 

Середа

Планування роботи з дітьми з безпеки життєдіяльності

Щомісяця

Дир.

Вих.

Доцільність підбору методів і прийомів  та їх використання в освітньому процесі. Безпечність використання технічних засобів навчання дітей.

Щотижня

Дир.

Вих.

 

Четвер

Робота вихователя з батьками:  використання різних методів та їх результативність

Щотижня

Дир.

Вих.

Організація прогулянки, занять, проведення  спортивних свят та дозвіль

Щомісяця

Дир.

Вих.

 

П'ятниця

Дотримання правил безпеки життєдіяльності під час проведення ранкової гімнастики, загартування, гімнастики пробудження

Щотижня

Дир.

Вих.

Рівень сформованості культурно - гігієнічних  навичок  у  дітей

Раз на квартал

Дир.

Вих.

Дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку 

За потреби

Дир.

Діагностика рівня засвоєння дітьми навичок правильної поведінки у надзвичайних ситуаціях

Двічі на рік

Дир.

Вих.


2. План заходів з охорони праці та безпеки життєдіяльності

№ п/п

Назва заходу

Термін виконання

Відпов

1

Провести огляд та випробування спортивного обладнання   на  майданчику

 До 01.09.23

Комісія

2

Провести перевірку стану пожежної безпеки навчальних, підсобних та інших приміщень, усунути виявлені недоліки; зробити відповідні записи у журналі оперативного контролю

Щоквартально

Дир..

3

Перевірити наявність та справність первинних засобів пожежогасіння.

 До 15.09.

2023

Дир..

4

Перевірити стан евакуаційних шляхів та системи оповіщення на випадок надзвичайних ситуацій

до  25.09.

2023

Дир..

5

Провести повторні інструктажі з охорони праці та безпеки життєдіяльності з усіма працівниками та зробити відповідні записи у журналі реєстрації інструктажів

Серпень 2023р.

Лютий 2024р.

Дир..

6

Організувати перевірку захисного заземлення і опору ізоляції електромереж

до  01.10.

2023

Дир..

7

Переглянути і поновити нормативно-правові акти закладу з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності

Вересень 2023 р.

Дир..

8

Контролювати ведення журналів реєстрації нещасних випадків з працівниками та вихованцями

Постійно

Дир..

9

Посилити контроль за дотриманням протипожежного режиму в   закладі дошкільної освіти. Забезпечити справність приладів опалення, електроустановок, технологічного обладнання.

Постійно

Дир..

10

Провести практичні заняття щодо відпрацювання з працівниками евакуаційних заходів на випадок виникнення пожежі

Вересень 2023 р. Січень 2024р.

Дир..

11

Організовувати чергування осіб, відповідальних за стан протипожежної безпеки на об’єктах, у місцях з масовим перебуванням людей та під час проведення свят чи інших масових заходів

Постійно під час масових заходів

Дир..

12

Контролювати ведення журналу обліку видачі інструкцій з охорони праці

Постійно

Дир..

13

На видних місцях   вивісити таблички із зазначенням номерів телефонів термінового виклику

до  01.09.

2023

Дир..

14

Здійснювати періодичні огляди вогнегасників. У разі негативних результатів огляду, закінчення гарантійного терміну експлуатації, після застосування за призначенням направляти відповідні вогнегасники на ПТОВ

Щомісяця

Дир..

15

Провести місячник з вивчення Правил дорожнього руху

Вересень 2023 р.

Дир..

17

Організувати зустріч вихованців  з працівниками пожежної охорони

Лютий 2024 р.

Дир..

18

Провести Тиждень охорони праці та безпеки життєдіяльності

Вересень 2023р.

Грудень 2023 р.

Дир..

19

Поновити інформаційні стенди з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності

Вересень 2023 р.

Дир..


4. Медично-профілактичні заходи.


п
/п

Зміст роботи

Термін
викон.

Від
пов.

Пр
им.

1

Консультація для вихователя та технічного
персоналу – виконання вимог чинних

нормативно-правових документів щодо
організації протиепідемічних заходів.

02.09.
2023

Дир.

 

2

Прийом новоприбулих дітей за наявності всієї необхідної документації  

Упрод.
року

Дир.

 

3

Контроль  за виконанням режиму дня

Упрод.
 року

Вих

 

4

Проводити огляд дітей на педикульоз і
шкірні захворювання.

Щоденно

Вих..

 

5

Контроль за щоденним ранковим прийомом

 дітей.

Упрод.
року

 

 

6  

З метою зниження захворюваності здійснювати наступні заходи:

   ü контроль за раціональним одягом, взуттям;

   ü контроль за проведенням загартовуючих процедур;

   ü контроль за дотриманням повітряного режиму.

Упрод.
року

Дир.

 

7

Надання медичної допомоги дітям, які захворіли, своєчасне здійснення ізоляції  їх в групі до приходу батьків.

За
потребою

Дир.

 

8

Контроль за санітарно-гігієнічним та хлорним
режимом , згідно з інструкцією. Постійний контроль
за зберіганням та використанням дезінфікуючих та
миючих засобів.

Упрод.
  року

Дир.

 

9

Проведення протиепідемічних та загартовуючих
заходів щодо запобігання ГРВІ.

Упрод.
 року

Дир.

 

10

Контроль за санітарним станом приміщень, та територією закладу.

Упрод.
 року

Дир.

 

11

Контроль за маркуванням меблів, розташуванням
дітей відповідно до показників росту, оформлення зошитів здоров’я.

Упрод.
року

Дир.

 



 

                                                                

Затверджую                                              Затверджую
директор ЗЗСО І-ІІ ст.                            директор ЗДО «Пролісок»
с. Лад.Хутори                                           с. Лад.Хутори
______ Вікторія ГРИБІННА               ______Людмила СКЛЯРУК

 

 План спільної роботи 
 закладу дошкільної освіти  «Пролісок»
та ЗЗСО І-ІІ ст. с. Лад.Хутори

3п/п

Зміст роботи

Термін вик.

Відпов.

 

1

Обговорити та затвердити план наступності

співпраці ЗДО та школи.

До 05.09.

2023

Керівники закладів

 

2

 

Організувати знайомство з програмами навчання дітей у старших групах  ЗДО  та у першому класі школи

Упродовж

року

Керівники закладів

3

 

Організувати відвідування вчителями занять у старшій групі:

·                 математика

·                 фізкультура

·                 грамота

Упродовж року

 

Керівники закладів

4

 

Відвідувати уроки в першому класі з метою

вивчення методів та прийомів:

·                 математика

·                 читання

·                 мовлення

Упродовж року

Вих.

5

 

Ознайомити вихованців із правилами поведінки школярів та їхніми обов’язками.

Упродовж року

Вих.

6

 

Використовувати в освітній роботі сюжетно-
рольові ігри: "Школа", "Бібліотека" та  ігри іншої шкільної тематики.

Упродовж року

Вих.

7

 

Обмін досвідом між вихователем  ЗДО  і
вчителями школи «Інтегровані заняття».

Жовтень

Вих.

Вч.