Річний звіт про діяльність закладу

 

З В І Т

Директора закладу дошкільної освіти «Пролісок» с. Лад-Хутори  Людмили Склярук  перед колективом  та громадськістю за 2022-2023 н. р.

 

1. Організаційно-правові засади діяльності ЗДО

     Заклад здійснює свою діяльність відповідно до Статуту закладу дошкільної освіти «Пролісок»  с. Лад.-Хутори Гайсинської міської ради Гайсинського району, Вінницької області, погоджений  начальником відділу освіти Гайсинської РДА, затверджений рішенням  10 сесії 8 скликання   Гайсинської міської ради від 19.03.2021 року; державну реєстрацію проведено 30.04.2021 року.
  Заклад дошкільної освіти  «ПРОЛІСОК» працює за п’ятиденним робочим тижнем упродовж  9 годин,  з 8.00 до 17.00 год. Режим роботи  закладу відповідає вимогам законодавства та типу  закладу дошкільної освіти.
  У закладі функціонувала 1 різновікова  група. У 2022/2023 навчальному   році  списковий склад вихованців нараховував  14 дітей.
 Освітній  процес у закладі побудований відповідно до вимог Базового компоненту дошкільної освіти, освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».     
   Головною метою закладу  освіти є забезпечення реалізації   права    громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.
   Організація освітнього процесу  ЗДО   в 2022/2023 навчальному році була спрямована на реалізацію освітніх завдань  закладу, при визначенні яких були враховані їх сучасність, актуальність, аналіз результатів роботи за минулі навчальні роки, можливості колективу.       
   Зарахування дітей до закладу освіти здійснювалося на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров'я дитини, довідки про щеплення, свідоцтва про народження дитини.  
 Підвищення професійної компетентності педагогів та результативності освітньої роботи з дітьми дошкільного віку сприяла активна участь педагогів в методичній он-лайн-роботі громади: наради, методичні об’єднання, семінари-практикуми, майстер-класи, «Школа молодого вихователя».
  У закладі проводились  педагогічні години, на яких розглядались наступні питання: «Планування роботи закладу дошкільної освіти на рік», сучасна помічниця вихователя - яка вона?, Читання і письмо в дошкільному дитинстві: навчати чи ні?, Актуальність впровадження технології «Мнемотехніка» у сучасну дошкільну освіту, було проведено ділову гру «Як я вмію користуватися прийомами мнемотехніки».
   Основним акцентом у освітній роботі закладу є максимальна гуманізація педагогічного процесу: вихователь мала змогу самостійно обрати тему самоосвіти та інноваційну технологію; дітям було надано можливість для розвитку здібностей через оновлення та створення ігрових осередків у групі.
  Робота методичного кабінету планувалася в підрозділах річного плану, а також в напрямку надання індивідуальних консультацій, організації тематичних виставок, організації переглядів занять, оглядів новинок методичної літератури.
  Співпраця ЗДО  та ЗЗСО І-ІІ ст. велась на належному рівні, відповідно до плану «Наступність у роботі ЗДО та  ЗЗСО», виконання якого  дотримувалися як вихователь так і вчителі. Реалізація наступності з боку дошкільної ланки освіти полягає у формуванні готовності дітей старшого віку до систематичного навчання і шкільного життя, що передбачає мотиваційну, емоційно-вольову, комунікативну, фізичну підготовку, розвиток пізнавальних, психічних процесів та мовлення, прищеплення елементарних навчальних умінь. Задля реалізації цих завдань педагогами закладу проводились із дітьми бесіди про школу, майбутнє навчання в ній.
   Педагогічним колективом закладу була проведена певна робота щодо охоплення дітей 5-го року життя дошкільною освітою.
  Діти дошкільного віку що проживають на території села дошкільною освітою охоплені 100 %. Ведеться облік  дітей  від 0 до 6 років,  які мешкають у селі. Список розподілений за роками народження, який  періодично оновлюється та доповнюється.    

 2. Кадрове забезпечення.

    Відповідно до штатного розпису у ЗДО працює  два  педагогічних працівники:  директор  Склярук  Людмила  Василівна,  вихователь - Грабовенко Галина Павлівна.               
       Серед обслуговуючого персоналу – 4 працівників; вакансія кухаря та сестри медичної,  відсутній музичний керівник, є потреба ще 1 кочегара.                           
      Якісний склад педагогічних працівників: директор  Склярук Л.В. – освіта базова вища (педстаж  - 27 р.);  вихователь Грабовенко Г.П. – освіта базова вища  (педстаж - 17 р.)                                                                

3. Матеріально-технічна та навчально-методична база.

    Значна увага в закладі приділяється поліпшенню та модернізації матеріально-технічної бази. Варто відмітити, що осторонь наших проблем, що стосуються матеріальних затрат, не стоїть ні  відділ освіти,  ні місцеві підприємці, ні батьки вихованців, ні колектив закладу. Тому приміщення та територія  ЗДО оснащені необхідним обладнанням, інвентарем, які перебувають в належному стані, постійно поповнюються, оновлюються і ремонтуються завдяки бюджетним та позабюджетним коштам.   Зокрема, в цьому навчальному році за рахунок  бюджетних коштів:

- було придбано і встановлено  захисні сітки на радіатори;

- встановлено сушки для рук;

- замінено лінолеум в спальній кімнаті.

       За кошти працівників закладу почищено подушки. За рахунок спонсорської допомоги  ТОВ «ПК Зоря Поділля», ФОП «Лебідь» діти отримали подарунки на Новий рік.

  

    4. Організація харчування дітей.

    Організація харчування дітей в ЗДО, під час дистанційного навчання нездійсювалася, проте під час очного навчання здійснювалася згідно Інструкції з організації харчування дітей у ЗДО, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006 за №298/227; з 01 січня 2022 року згідно постанови КМУ від 24 березня 2021 року №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
      Харчування дітей  у закладі  у 2022/2023 н. р. планувалося здійснювати    на     40% платі від батьків та 60% з бюджету міської ради, за перспективним чотиритижневим   меню.  
    Умови для організації харчування в ЗДО задовільні. Харчоблок має необхідне приміщення, забезпечений проточною гарячою та холодною водою, оснащений необхідним технологічним обладнанням. Виконувалися вимоги щодо дотримання санітарно-гігієнічного режиму. Була придбана необхідна кількість миючих, дезінфікуючих засобів за рахунок  бюджетних коштів.
    

5. Медичне обслуговування дітей.

   Протиепідемічний та температурний режим в дошкільному закладі дотримується.
   Проводиться санітарно-просвітницька робота з дітьми: бесіди, ігри, Дні здоров’я, заняття з валеології.
  Звернення батьків до адміністрації закладу були в усній формі в основному з питань зарахування дітей, до ЗДО скарг в продовж року не було.  
    Пропозиції та зауваження батьків приймаються з вдячністю, з адекватним реагуванням та враховуються в подальшій роботі.
  Підводячи підсумок вищевикладеного, вважаю, що всі поставлені перед колективом завдання – виконанні, а проведена робота може бути оцінена задовільно. 
   За підсумками роботи колективу упродовж навчального року  можна зазначити, що поставлені завдання в цілому виконано. 

 Але є нащо звернути увагу 2023 - 2024  н. р.

- облаштування захисних споруд;

- завершення заміни огорожі території закладу;

- облаштування прогулянкової доріжки;

- встановлення тіньового навісу.  

Тому в наступному навчальному році необхідно спрямувати роботу   на:
   -  покращення  безпечних умов для перебування дітей  на території та  ігровому       майданчику;
     -   підвищення спільних зусиль батьків і вихователя з організації діяльності дітей.

      Як  керівник  закладу дошкільної освіти «Пролісок»,  я  і  надалі буду робити  все,  що  залежить від мене для  забезпечення  належних умов життя і виховання  дітей,  які відвідують  заклад,  для  підтримання  належного іміджу  та збільшення  потенційних  можливостей.       Але основним в нашій роботі є те, що  заклад дошкільної освіти «Пролісок» прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.